|
|
|

Tilaamalla meiltä tuet työtä Suomessa |
|
|
|

 |
Sonera liittymän tilaaminen ja toimitus
Liittymän tilaaminen
Tilaaminen tapahtuu turvallisesti SSL-suojatussa yhteydessä verkkokaupassamme.
Tilaajan täytyy olla myös liittymän omistaja ja omistajan tulee olla täysi-ikäinen.
Tilaussopimus syntyy tilaajan ja TeliaSonera Finland Oyj:n välille jolloin tilaajasta tulee Soneran asiakas.
Tilaussopimukseen sisältyy 14 vuorokauden peruuttamisoikeus joka päättyy kun asiakas ottaa liittymän käyttöönsä.
Voit tilata liittymän joko uudella numerolla tai pitää vanhan numerosi.
Tilauksen yhteydessä voit valita monipuolisia lisäpalveluja liittymällesi.
Sonera veloittaa valitsemistasi maksullisten lisäpalveluiden tilaamisesta aiheutuvat kustannukset puhelinlaskusi yhteydessä,
joten sinun ei tarvitse maksaa mitään liittymän tilauksen yhteydessä.
Liittymätyypinvaihto
Jos sinulla on jo Soneran liittymä, voit vaihtaa liittymätyyppiäsi GSM.fi tilaussivujen kautta. Vaihtaessasi liittymätyyppiä voit pitää vanhan SIM-korttisi.
Saat liittymätyypin vaihtumisesta vahvistuksen tekstiviestillä operaattorilta.
Numeronsiirto
Tehdessäsi numeronsiirtotilauksen gsm-numeron suuntaosa ei ole enää
gsm-operaattorista riippuvainen vaan voit operaattoria vaihtaessasi pitää vanhan gsm-numerosi.
Numeron siirtämisessä operaattorilta toiselle menee normaalisti noin 7-10 päivää. Sonera tiedottaa siirtoajankohdan tekstiviestitse nykyiseen liittymääsi.
Numeroa ei tarvitse irtisanoa erikseen nykyiselle operaattorille vaan siirto tapahtuu automaattisesti.
Vanhan operaattorin liittymä toimii numeron siirtymiseen saakka joten et joudu olemaan ilman liittymää.
Ennalta maksettavia Prepaid-liittymiä ei voi siirtää. Lisäpalvelut eivät siirry numeron mukana, valitse siis liittymää tilatessasi haluamasi lisäpalvelut.
Jos numerolla on määräaikainen sopimus voimassa edellisellä operaattorilla, ei numeroa voi siirtää ennen sopimuksen päättymistä.
Henkilöllisyyden tarkistaminen
Asiakkaan tunnistaminen tapahtuu joko Nordean Solo-, Osuuspankin Kultaraha-, Sammon-, Aktian-, tai Tapiolan
verkkopankkitunnusten avulla tai postissa asiakkaan valinnan mukaan. Tunnuksia käytetään maksamisen sijaan asiakkaan luotettavaan tunnistamiseen verkkokaupassa.
Tunnistaminen tapahtuu tilauksen viimeisessä vaiheessa. SSL -suojattu yhteys takaa turvallisuutesi tilauksen aikana.
Mikäli valitset postitunnistuksen, henkilöllisyyden varmistus tapahtuu
postissa noutaessasi lähetyksen joten mukana tulee olla kuvallinen henkilöllisyystodistus.
Postitunnistetilauksissa lähetämme sinulle liittymäsopimuksen
allekirjoitettavaksi kotiin. Liittymäsopimuksesi astuu voimaan kun olemme
saaneet takaisin allekirjoittamasi sopimuksen.
Liittymän toimitus
Liittymä SIM-kortteineen toimitetaan lähimpään postiisi kirjattuna kirjeenä.
Saat kotiisi ilmoituksen, kun uusi SIM-kortti on noudettavissa lähipostista.
Toimitusaika on noin 2-5 arkipäivää. Postimaksu on maksettu puolestasi.
Numeronsiirtotapauksissa liittymä on käytössäsi numeron siirryttyä (7-10 vrk), muuten SIM-kortti on heti käyttövalmis.
Tilauksia ei toimiteta ulkomaille, C/O- tai Poste restante-osoitteeseen eikä postilokeroon (PL).
Tilauksen peruutus
Mikäli haluat perua GSM.fi sivuilta tekemäsi tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (p. 08-471977, asiakaspalvelu@gsm.fi) tai vastaa saamaasi tilausvahvistukseen.
Tilaussopimukseen sisältyy 14 vuorokauden peruuttamisoikeus joka päättyy kun asiakas ottaa liittymän käyttöönsä.
|

|
|